Bermulanya Disini.....

salam satu malaysia...
wah macam pembaca berita penyampai ikon yang menang aritu kat rtm... promote ni.. akhirnye berjaya n kena gak aku buat blog lagi... dah naik syok buat n ngandap menda alah ni... aaahhhaaa  bukan nak merosakkan bahasa tapi dah memang trend sekarang kot semua nye nak di ubah2 tapi harus di ingat kepada semua wahai umat manusia.... jgn benda2 yang tak sewajarnye di ubah nak diubah.. nanti akan tergolong dalam golongan yang kufur nikmat n tidak bersyukur... rugi selamanye... nauzubilla... eeehhh ape yang aku merepek makan kerepek ni.. hehehhe inilah diriku... SEMPOI.. tapi masih dalam landasan yang benar... insyallah.. alhamdulillah...
arini aku kat kuliah T.M bersama Puan Hjh.Sumilah bt Marto.... dan task yg terbaru kali ini ialah... mengupdatekan blog... so aku ni amik kesempatan yg ade utk buat blog lagi.. pada asalnye aku memang MIM ALIF LAM SIN nak buat.. bukan ape... takut tak larat nak menghandlekannye... bukan leh 24 jam ngandap mende alah ni.. kang semua keje tak ingat... tak ingat dunia... hehehhe..
ape2 pun aku nak ucapkan pada semua yang terlibat dalam pemprosesan blog aku ni... pada teman2 seperjuangan yang banyak memberikan dorongan dan sokongan serta dokongan yang mantap pada diri aku yang memang serba kekurangan ini....
haaaa tengok lah... aku ni kalau dah mengayat... dah tak reti nak noktah ni... takpe lah.. korang layan je lah ye... asalkan aku bahagia.. n yang lebih penting korang yang visit blog aku ni pun bahagia bersama....
emmm... k lah.. nenantilah aku sambung lagi berceloteh ni.... so...... macam drama nuk kasih tu....... korang tunggu lah episod yang akan datang.... jeng2jeng.....

0 comments:



Post a Comment